Информация за доставка

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА:

  • Доставките на територията на България се извършват от куриерска фирма Speedy .
  • Стандартния срок на доставка е от 1 до 3 работни дни (изключение правят населени места, който се обслужват по график на Speedy).
  • Поръчки, постъпили в събота, неделя, както и национални почивни дни се обработват съответно – понеделник или първи работен ден след празника.
  • Поръчки се обработват до 16ч. в работни дни. Поръчките, постъпили след 16ч, се обработват на следващия работен ден.
  • При невъзможност пратката да бъде обработена, ще бъдете уведомени на посочения телефон от наш служител.

Цена на доставка:

  • За поръчки под 100лв – цена на доставка зависи от тарифния план на куриерската фирма

*Всички цени са с включен ДДС

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:

Потребителят има право в срок от 14 дни да се откаже безусловно от договор от разстояние или от договор извън търговския обект, без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на тези за обратна доставка. Потребителят може да избере да върне стоката от личен адрес или офис на куриерска фирма Еконт.

Адресът за връщане или замяна: офис Speedy - ул.Лермонтов 36 / Бургас

14-дневният срок започва да тече от датата на:
• получаване на продукта;

Можете да върнете поръчан артикул само когато НЕ са налице повреди, причинени от неправилна употреба (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, със следи от грим). Опаковката също трябва да бъде в запазената си цялост и актикулът да бъде върнат в нея. Ако установим, че някое от тези условия не е спазено си запазваме правото за невъзстановяне на сумата по вашата сметка и се налага да изпратим обратно към вас върнатия артикул.

Имате право да направите рекламация в случай на:

  • производствени дефекти на стоката (открити при получаване на продукт(и) или до 14-дневен срок при спазени горепосочените условия за връщане)
  • несъответствие с обявения/поръчан размер или модел.

В тези случаи, разходите по доставката ще бъдат поети от Търговеца. За направата на рекламация Клиентът се задължава предварително да уведоми в писмен вид Търговеца на nuxtaburgas@gmail.com  като приложи снимков материал, където е посочен ясно дефекта или в случаите на погрешно изпратен размер от Търговеца – като се посочва и номера на поръчката, където е виден и точен желаният от Клиента размер.

*Търговеца не носи отговорност в случай на повреда на стоката от страна на транспортната компания, но бихме съдействали за разрешаване на проблема!